Nuffnang ads

Friday 23 September 2016

Journey Lose Weight for TTC -Day 1

Assalam,

Skang ni nak start diet pulak.. lepas balik dari Thailand n dah sental makanan bnyk2..
ni baru ingat nk reduce weight...

Untuk pregnant for second baby mmg x semudah yang saya sangke...
Sebab bersalin Bella saya c-zer tu yang nk try gapkan 2nd baby... unfortunately weight saya
tak turun2... start la hormon jadi tempang mcm kene langgar lori...

dah try mcm2.. just name it.. ubat ape n cara ape utk TTC x menjadi...
selepas mencuba selama 2 tahun x berjaya.. terasa nk give up..

Jumpa seorang pakar O&G dekat area rumah.. dia challenge saya untuk reduce 10kg from my
current weight...

Semoga saya dapat istiqamah... the journey start now...

Ikut je guide dalam internet... lose 10 kg in 15 days.

saya folow mane yang termampu... ubah la sikit2 ikut kemampuan masing2.




  b fast
lunch
Dinner

saedahsyakir

No comments: