Nuffnang ads

Thursday, 28 February 2013

Gambar Ibu and Ayah

salam,

hari ni saya nak share gambar ibu and ayah mase diorg kt Istanbul...
terubat jugak la rindu....
jom layan.... (en.hubby saya pun teringin nak pergi istanbul)...
when will i be able to state " Istanbul Aku Datang"?

gambar ayah n ibu mase br sampai di istanbul airport.. 
kesian ayah nampak sangat muka ayah dah dimamah usia....

gambar pak cik... baru keluar dari hospital a week before fly

gamabr mak cik....1st from left.... the rest family kak norli (my cousin)



 


* diorg pergi almost end of winter... temperature last week around 5-9 degree...
semoga diorg sihat dan dapat mengerjakan amal ibadat di tanah suci dan selamat pulang ke Malaysia...
ceh... mcm lame jer kt sane..... saya kat sini ni bl la Allah nak jemput ke rumahnya di sana....
insyallah.. murah rezeki boleh la ke sana.

warna-warni saedah

2 comments:

Aety Hassan said...

In Shaa Allah... Moga makbul doa awak utk sampai ke sana..

salam kenal buat empunya blog.. kita BW dari komuniti Malaysian Bloggers.. done follow ur blog.. feel free to visit mine ya ^_^

http://aetyhasteja.blogspot.com/

saedah syakir said...

alhamdulillah... moga allah mengabulkan hajat nak ke sana....